معاونين مدير گروه تئاتر انديشه پس از برگزاري انتخابات انتصاب مي شوند
 
گروه تئاتر اندیشه شهرستان شوش
تشریح عملکرد گروه

معاونين مديرگروه تئاتر انديشه پس از برگزاري گروه تئاتر انديشه  انتصاب مي شوند

مدير و سرپرست گروه تئاتر انديشه شهرستان شوش به اسناد مفاد اساسنامه گروه گفت : آندسته از داوطلبيني كه در روز برگزاري دومين دوره ي انتخابات هيئت مديره و بازرسان انتخاب نگردند در صورتي كه از شرايط لازم بهره مند باشند به صورت مستقيم از طرف معاونين مدير منصوب مي گردند .

به گزارش روابط عمومي گروه تئاتر انديشه و بنا به اظهارات مدير اين گروه پس از انتخابات و مشخص شدن تركيب هيئت مديره و بازرسان بر اساس مفاد اساسنامه در صورتي فرد يا افرادي شرايط لازم را دارا باشد به عنوان معاونين مدير و سرپرست گروه منصوب مي شوند .

وي افزود : معاونت هنري ـ معاونت فرهنگي ـ معاونت آموزشي ـ معاونت نظارت و معاونت ارزشيابي  5 عنواني هستند كه بين افراد واجد شرايط تنفيذ مي گردد .

عباس كرم الهي مدير و سرپرست گروه نمايش انديشه به منظور بالا بردن سطح كيفي كارها زمان بندي و برنامه ريزي را سرلوحه ي توليدات نمايش دانست و در اين خصوص گفت : قبل از اين كه متني به دفتر هنرهاي نمايشي جهت گذراندن مراحل قانوني بازخواني متون نمايشي و گرفتن مجوز اقدامات لازم به عمل آينده در بين گروه كميته اي به منظور مطالعه و انتخاب نمايش ها برگزيده خواهد شد تا بهترين متون از نظر اين اتاق فكر برگزيده و جهت توليد نمايش جهت تسليم به دفترهنرهاي نمايشي مشكل كمتري از نظر كيفي به وجود آمد .

وي در ادامه خاطر نشان نمود : پس از اينكه شوراي بازخواني متون نمايشي اداره ي فرهنگ و ارشاد اسلامي مجوز برگزاري تمرينات را به گروه داد ، كارگروه ديگري از بين نمايشنامه نويسان و كارگردانان گروه برگزيده شده تا قبل از روز بازبيني توسط دفتر انجمن هنرهاي نمايشي  و پس از ژنرال كامل پشت درب هاي بسته مورد نقد و بررسي درون گروهي قرار گرفته تا پس از برطرف نمودن نقاط ضعف و تقويت نمودن نقاط قوت و دور كردن هرگونه استرس از بازيگران تازه كار آماده گي جهت بازبيني به اداره ي فرهنگ و ارشاد اسلامي و دفترهنرهاي نمايشي به صورت مكتوب اعلام گردد .

مدير و سرپرست گروه در بخش پاياني سخنان خود به كاهش اعتبارات عمراني ـ فرهنگي ـ هنري و .... در بودجه ي سال 1393 و فشار آمدن به گروه هاي نمايشي جهت توليد نمايش گفت : دريافت حق عضويت ـ كمك هاي بلاعوض توسط خيرين و جذب اسپانسر ، تشكيل كميته اي با عنوان والدين و نمايش را امري ضروري دانست تا با مشخص شدن اين كميته بخشي ديگر از نيازهاي مالي برطرف شده و به عبارتي گروه در مضيقه مالي نبوده و خودكفا گردد .


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پنج شنبه 19 دی 1392برچسب:, :: 1:3 ::  نويسنده : روابط عمومي گروه